رفع بوی بد ماشین لباسشویی پارس

۲ بازديد

استفاده کردن از سرکه برای تمیز کردن دستگاه

یکی دیگر از روش های  کاربردی برای رفع بوی بد لباسشویی پارس استفاده از سرکه برای تمیز کردن این دستگاه می باشد به این گونه‌ که شما باید هر ۶ ماه یکبار  و به صورت دوره ای دو لیوان سرکه سفید درون ماشین لباسشویی بریزید و به مدت ۱۵ دقیقه لباسشویی را بر روی داغ‌ترین برنامه شست و شو قرار دهید؛ برای تاثیرگذاری بیشتر این محلول می‌توانید از جوش شیرین به همراه سرکه استفاده کنید.
تمیز کردن ماشین لباسشویی پارس
یکی دیگر از روش های تضمینی در رفع بوی بد لباسشویی پار تمیز کردن این دستگاه می باشد. بهتر است که هر چند وقت یکبار فیلتر پمپ تخلیه و جاپودری لباسشویی را تمیز کنید تا باکتری‌ها و قارچ‌ها جایی برای انباشته شدن نداشته باشند و موجب بو گرفتن ماشین لباسشویی نشوند.
به خشک شدن رطوبت داخل لباسشویی کمک کنید
توجه داشته باشید شما عزیزان بعد از اینکه شست و شو و آبکشی لباس‌ها به اتمام رسید، لباس‌ها را از ماشین لباسشویی خارج نمایید و درب دستگاه را باز بگذارید تا رطوبت داخل آن از بین برود؛ علاوه‌بر این رطوبت لاستیک دور درب لباسشویی را با یک دستمال تمیز و خشک بگیرید.

تکنسین‌های تعمیرگاه مجاز بعد از تماس شما در محل مورد نظر حاضر می‌شوند تا خدمات عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی این دستگاه را به بهترین شکل ممکن به شما ارائه دهند؛ تکنسین‌های تعمیر ماشین لباسشویی پارس ابتدا با عیب‌یابی دقیق این دستگاه، منشأ مشکل آن را پیدا کرده و سپس با تعمیرات تخصصی مشکل مورد نظر را با سرعت و کیفیت بالایی برطرف می‌کنند.
برای ثبت سفارش در نمایندگی تعمیرگاه مجاز می توانید از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین اقدام نمایید و خرابی دستگاه خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید و منتظر تماس کارشناسان ما در نمایندگی باشید تا بعد از هماهنگی های لازم تعمیرکار متخصص در محل مورد نظر شما حاضر شود و به بررسی، عیب یابی و تعمیر لباسشویی پارس شما بپردازند.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.