راهنمای خرید لباسشویی آبسال

۴ بازديد

ماشین لباسشویی آبسال ساخت کدام کشور است ؟

برند آبسال (Aabsal) از سال ۱۳۳۵ در ایران با هدف تولید محصولات مانند بشقاب، قوری، کاسه و غیره فعالیت خود را آغاز کرد. بعد از گذشت ۸ سال، این برند وارد عرصه تولید لوازم گازی خانگی شد. طبق اطلاعات وسایت این شرکت، همه محصول های  آبسال از یک سال ضمانت برخوردار هستند و در این زمان، تعمیر و تعویض قطعات به صورت رایگان انجام می‌شود.

با وجود ایرانی بودن برند آبسال، طراحی لباسشویی این شرکت توسط کشور ایتالیا انجام می‌گردد.




مزایای ماشین لباسشویی آبسال:

قیمت مناسب و پایین محصولات آبسال، اولین مزیتی است که به چشم می‌خورد. این قیمت‌ها به دلیل تولید داخلی، تامین بالا و در نظر گرفتن نیازهای مشتریان ایرانی به صورت مناسب است و هیچ ارتباطی با کیفیت پایین محصولات ندارد.

همچنین، گارانتی محصولات آبسال به مدت ۲۴ ماه ارائه می‌شود، اگرچه در سایت رسمی آبسال، مدت یک سال اعلام شده است. این گارانتی طولانی و پشتیبانی قابل دسترس در سراسر کشور، اعتماد مشتریان را به سلامت محصولات افزایش می‌دهد و طراحی مطمئن ایتالیایی و استفاده از قطعات برقی اروپایی به کیفیت محصولات آبسال افزوده است.

سخن آخر

در کلام آخر اگر که از لباسشویی آبسال استفاده می کنید و نیاز به تعمیرات لباسشویی آبسال دارید، می توانید از خدمات تعمیرگاه مجاز ، نمایندگی آبسال در تهران ،برای تعمیر ماشین لباسشویی و تعمیر لباسشویی آبسال استفاده کنید .

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.